Ela_sedef bende 2 haftadır haftada 2 defa oluyorum o iğneden canım yağlı olduğu için normal iğneye göre çok az dha fazla yakıyor ama o anlık bir şey 3 sn bile sürmüyor asla asla dayanılmıycak bişi değil kim bu kadar abarttı sana:( hatta ilk olduğum gün hiç hissetmedim hemşirenin eli çok hafifti sonrakiler biraz hissettirdi. Bugün akşam bende olacağım :)