kiraz_8 niye ağlıyorsunuz bebeğin kiosu normal haftasını doldurmuş ilala her bebek 3 4 doğacak diye bişey yok benimde 2,5 kilo doğdu ne yesem de almadı Allah başka dert vermesin sağlıklı olsun ufak tefek olsun ne olacak doğumdan sonra toparlanır annesi üzülme sen güzel güzel emzir o kilo alır ilk 4 ayda hızla kilo alıyorlar ideal kilosuna ulaşır.