12mommy Mihriban34 benim sarı akıntım oldu 11 haftalikken cok fazlaydi enfeksiyondur dedi doktorum krem ve fitil verdi
mmerveender Mihriban34 benimde kanamam oldu adet görür gibi hemen hastanaye gittik bebek sağlıklı kalp atışı iyiydi herhangi bir şeye karşı düşük iğnesi fitil verdi
mmerveender Mihriban34 hata bendeydi nasıl olsa akıntım olmuyor bişey olmaz diye hergün ev süpür viledayla sil zorladı vücut tabii
Kubra_elif_ahmet Mihriban34 Aynı haftada olarak şunu söyleyebilirim üç kere çamaşır değiştirdiğim oluyor. Kokusundan bahsetmiyorum bile çok kötü haftaya gidecem doktora ama hamilelikte normal olabilir diyecektir düşünüyorum.
Mihriban34 Kubra_elif_ahmet ben de aynı durumdayım ya gebelikte süt beyazı gibi akıntı normal diyorlar ama kokulu olması korkuttu beni
mmerveender Kubra_elif_ahmet hayır artık uslandım bıraktım işi gücü annemi çağırdım dönüşümlü kayınvalimde birlikte yemek iş yapacaklar
Kubra_elif_ahmet Mihriban34 Ya hiç bilmiyorum gerçekten randevum var haftaya sorarım. Ama akıntı diyince koku arkasından geliyor direk sanki