Prenses___annesi Merhabalar güzel anneler normal dogum sonrasi atılan dikişler kac güne iyileşir bilgisi olan varsa yazabilirmi
Eda-5807 Prenses___annesi benımkı 7 gün ıcınde düşmeye başladı suan iç dıkıslerım yavaş yavaş düşüyor sadece bende oturuyorum rahat rahat artık sadece kuru tutmadığım zaman agrı oluyor o kadar