Kızlar merhaba 3 aylık kızım var. Doğuma girdiğimde 110 kiloydum. Şimdi ise 93 kiloyum. Ama bana göre fazla bir kilo. Boyumda 1.80 olmasına rağmen rahatsız olmaya başladım. Emziriyorum bir yandan hala vücudum ödemli ödem atmaya çalışıyorum. Sürekli yeme isteği oluşuyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Sizlerde durumlar nasıl kiloları verebildiniz mi ?