35 haftalık hamileyim karnımın üst kısmında dokununca değince ya da bişey kaldrrkn bı ağrı oluyor ama sancı değil iç karın değil sanki derinin hemen altı gibi benim benim durumumda olan var mı ya da nedenini bilen var mı dayanılcak gibi değil lütfen randevuma iki gün var daha kabızlık ağrısı ya da gaz sancısı değil