[silindi] Merhaba dün 2. Doz aşı oldum bugün halsizlik ve burun akıntısı yaşıyorum sürekli yatıyorum. Bir kaç güne geçer diyorlar ancak bu süreçte toparlanma için ne yapabilirim doktorum devlet Hastanesi’nde olduğu için mesaj ile bilgi alamıyorum.
Ser_ [silindi] canım bende dün 2. Dozu oldum geceden beri çok halsizim kemiklerim ağrıyor aynıyız sanırım ilkinde sorun yaşamamıştım ben gece dayanamadım parol içtim hatta birazdan da içmeyi düşünüyorum ☹️
[silindi] Ser_ bende akşam içtim bu aksamda icecegim alerjim var bir yandanda hapsiriyorum sürekli oda boğazımi acıttı inşallah bir an önce geçer gider rahatlariz
Ser_ [silindi] inşallah canım epey etkiledi ama benim de var alerjik astımım boğazım falan da ağrıyor zaten bu kadar etkileyeceğini düşünmüyordum 2. Dozun🥺
[silindi] Ser_ Bende ona yordum açıkçası çünkü alerji ile başladı sonra halsizlik geldi geçince haber ver mutlaka 🌸
Ser_ [silindi] canım daha iyiyim ama üç kez parol kullandım pazartesiden bu yana şimdi çok az kaldı geçti sayılır sen nasıl oldun
[silindi] Zeynepun Aile hekimini aradım hastaneye gitmemi söylediler serum alabilirsiniz dediler. Şu kaybindan dolayı teşekkür ederim hatırlatma iz icin
[silindi] Ser_ Farkli belirtilerde oldu canım dün o yüzden vücudda su kaybı oluşabilir dedi doktor ama iyiyim bugün çok şukur