nslhnyldz Hanımlar ben ve eşim öğretmeniz banada doğum ve süt parası yatıyor mu? Birde dilekçe felan vermemiz ya da başvuru yapmamız gerekiyor mu? Nasıl yol izleniyor iki haftam kaldı inşallah.
Eda-5807 nslhnyldz herkese verılıyor dıye bılıyorum Doğum parasını Doğum raporuyla kimlik çıkarmaya gıttıgınızde kaymakamlıktan yapılıyor sut parasınıda hastanede sekreterden Doğum raporu alırken sekreter kendı başvuru yapıyor sut parası babaya hemen yatıyor Doğum parası 1 ay sonra anneye yatıyor