Blueedreamssx 34 haftalığım artık günde 15 defa idrara çıkıyorum 😂 benim gibi bu durumda olan var mı gece su içmesem bile 4 defa kalkıyorum lavaboya acaba enfeksiyon mu var da böyle oluyorum anlamış değilim bu kadar sık çıkılır mı idrara
iremcannn1907 Blueedreamssx ah hem de birden gelmesi 😂 hemen olduğun yere yapacakmış gbi hissetmen 😂 bende aynıyım canım çok normal bişey
Deletedmom93284 Blueedreamssx yaa ben 13. Haftadayım ilerki haftalarda geçer diye düşünüyordum aksine artıyor mu yoksaaaaa 😂😂
Sehererol Blueedreamssx artık saldım çayıra mevlam kayıra tuvalete gidip gelmekten perişan oldum bende 35 haftalık 😁😁
Zeynpnurr Blueedreamssx canım idrara çok çıkman cok normal bebis baski yapiyo mesaneye idrar yaparken yanma kasiklarda agri falan yoksa enfeksiyon degildir bunlar varsa enfeksiyon olabilir
Prens1prenses2 Blueedreamssx bende de aynı sorun var ya ve 2 aydık çekiyorum böyle en son doktora gittiğimde bebeğin idrar torbasına baskı yapıyor dedi çok kötü bi durum gerçekten bi ayağım tuvallete resmen 32+4 olduk biz
Blueedreamssx ecemsmom dışarıya çıkmadan önceden işimi hallediyorum dışarıya adım attığım an tekrar başlıyor sıkışmam😂
yigitegenin_annesi Blueedreamssx 30 dan selamlar bende sürkli lavaboya çıkıyroum ord akamp kurmayı düşünüyrumm hele geceleri tam uykum geliyor uykuya dalıcam …. Hop kendimi lavaboda buluyorum
mathildaa Blueedreamssx tuvalete yatak atmayi düşünüyorum 34 haftaya giricez iki gün sonra. Hatta seyyar klozet almayi bile planliyorum 😁