Kızlar selam 16 haftalık hamileyim bu ara herkes artık sola yat bebeğin beslenmesi için dedi ve araştırdım gerçekten de sol tarafa yattığımızda bebeğin kan basıncı daha iyi oluyormuş ve daha iyi besleniyormuş buraya kadar her şey iyi hoş ama sola yattıktan sonra 10 dakika içinde sağa dönüyorum bi uyanıyorum sırt üstüyüm veya sağa dönmüşüm. Bir de televizyonun karşısındaki koltuğa genelde sırt üstü uzanıyorum örneğin bi film izlerken yine mi sol tarafa uzanmalıyım yoksa bu sadece uyuduğumuz zaman mı geçerli?