31hulya31 rbulut34 İskenderun gelişim hastahanesi ve palmiye var özel iyi olarak Hatay’da da defne hastahanesi var güzel buralar
31hulya31 Fulyaaa1 ben Dörtyol Luyum oradaki hastahaneler iyi diye orayı söyledim Dörtyol dan da hep İskenderun’a gidiyorlar ama hangi doktorlar iyi bilmiyorum 🤷♀️ ben Adıyaman da yaşıyorum gurbetteyim malesef 😥
RumeysaNur34 Kesinlik akademi hastanesi çiğdem uçucu tavsiye ederim çok iyi bir doktor ilk oğlumda doğumumu yapmıştı şimdi İstanbuldayım orada olsaydım yine yanına giderdim