Asfgghjjcansu12 Duy_gu burun tıkanıklığı panik atak kaşık ağrısı aşırı derece de hemen acıkma hariç güzel cinsiyeti oğlan dediler ama haftaya nasip olursa baştan bakılacak senin nasıl gidiyor 😄
Merveb46 Duy_gu kızım olucakmış 12 haftalıkken öğrendik ağrılarla mücadeleye devam bel kasık kuyruk sokumu
pusatmom35 Duy_gu canim ben 14 haftalığım 12 . Haftada erkege benziyor 1 hafta sonra bidaha gel dedi 13. Haftada erkek yüzde 90 değişmez dedi
Annelikooneko Duy_gu bende bugün gittim canım . Bulantılarım hala devam ediyo geçmedi. Başka da skntim yok şükür . Doktor erkeğe benziyo ama kesin değil dedi kordonu çok yakın dedi
Duy_gu Asfgghjjcansu12 benim arada bir kasıklarıma batma oluyor mide bulantım hafifledi bende 12 haftaykrn gözüktüm arkası dönükdü bişey demedi devlete gitmiştim devlet söylemiyor mus zatn özele gitcem onun için iki test yaodırdınız mı
Asfgghjjcansu12 Duy_gu aynen devlet kolay kolay söylemiyor tahminde yapmıyorlar pek ben ikili testi 11 haftada yaptılar doktor kurtarıyor testi yapalım dedi sen yaptırdın mı
Duy_gu Merveb46 evet ya yazmayı unutmuşum 3 gün dür sağ taraf belimde ağrı vardı geçti ama baya şiddetli yürütmüyor du
Ozlemyvz Duy_gu ben de 12. Haftada gittim ama doktor cinsiyeti söylemedi ikili test yaptırdım haftaya sonuç için gideceğim o zaman öğrenirim belki
Asfgghjjcansu12 Duy_gu yok sorunlu çıkmadı Allah’a şükür canım 11 . Haftada kurtarıyor dedi o hafta yapmıştı
Duy_gu Asfgghjjcansu12 bana bişey demedi canım 13 haftalık olduk 12 de verdim testi de ikili testin sonucuna gitmedim daha
Asfgghjjcansu12 Duy_gu bende özele gidiyorum sıkıntı yok dedi ama birşeyler düşük gibi bir cümle kurdu anlayamadım birazdan testi alıp bulunduğum ilçede hemşirelik yaparken tanıştığım kadın doğum doktoru var ona getirip baktircam aklıma takılıyor hep birşeyler
Asfgghjjcansu12 Duy_gu haftaya yine gitçem kendi doktoruma anlatmasını isteyecem hayırlısıyla doğsaydılar evlatlarımız 🙏🏻
minikayak2-6 12+4te yaptırdık ikili testi sorun çıkmadı çok Şükür 🙏🏽🌸 Doktorum kız dedi ama 16. Haftada netleşir dedi. Pek yanılmazmış bu doktor ilk tahmininde çevredekiler öyle söylüyor :) hayırlısı sağlıklı olsun da 💕 13+2yiz