Fundabshn 34+3 ten oğluşumla merhaba 😅 ay çok imrenirdim böyle söyleyenlere çok şükür 🤲🏻 Sağlıkla da kucağımıza alırsak ne güzel olur 🥰 32 de çantamız hazırdı, bi arkadaşım 32 de doğum yapınca korktum açıkcası bekletmedim hiç. Neredeyse herşeyi hazır 🥲 kasım indirimlerinden güzel bi ateş ölçer( koldan var ama kulaktan istiyorum) bir de şampuan bekliyorum. Mide yanmaları bu hafta sıklaştı ama idare ediyorum, göbeğim aşağı da düştü bakalım ☺️ Önümüzdeki hafta doğum için gün alacağız, herkese hayırlı olsun kazasız belasız sağlıkla atlatalım inşallah 🤲🏻