2609nrgl canım bende 3 defa kimyasal yasadım 2 yıl içinde, pko bende de var amh yuksek ama adetlerim düzenli. Bütün testleri yaptırdım sana da yaptırmadıysan tavsiye ederim. Kan pıhtılaşma testi, genetik araştırma, vitaminler, . Rahim filmi cektirdim, histereskopi oldum sıkıntı yok dendi 2 aşılama yaptırdım negatif akabinde tüp bebeğe karar verdik dedik o süreçte kendiliğinden gebelik oldu oda kimyasal ile sonuclandı. Şimdi tek deneyeceğimiz yöntem tüp bebek kaldi bu hafta transfer olacağım insallah çözüm bulmuş olurum 🤷♀️