Gzm23 Eylulykdz canım o postan bende açmıştım herkes dedi zararı yok ama 20 haftadan önce yersen rahimde kasılma yapıyormış galiba çok yiyince oluyor onu doktora sor
iremcannn1907 Eylulykdz canım çatır çatır yedim valla çok şükür de bişey olmadı. Bişey yapacak olsa doktorlar uyarırdı. İlk zamanlar beni sadece çiğ et için uyarmıştı