Eylulykdz Asssrl bende son adet tarihim 26 Eylül doktora henüz gitmedim ilk gebeliğim düşük olduğu için biraz beklemek istiyorum 7.haftada gidicem sizde biraz bekleyin isterseniz
yeliz007 Asssrl Benim de 25 Eylül canım şuan 4 haftalık hamileymişim kan sonucumu bugün aldım 3 hafta sonra ultrasona gidicem
MaBelle Asssrl 25 eylül benim keseyi 5+0 da gördük ama bence herkesin bünyesi farklı betanız yeterli seviyeye gelmediği için görünmemiş olabilir. 1 günün bile çok önemi var. 6-7. Haftalarda görenler de oluyor.♥️
Fasulyeninannesi1 Asssrl hadi insallah hayirli haberler gelir 🙏 belki gec dollenme falandir iyi dusunun iyi olsun 🌸
Alp52 @Asssrl benim 12 Eylül son adet tarihim 21 ekimde keseyi gördük beta düşük olunca kese görünmeye biliyor belki geç döllenme falanda olabilir hemen moralini bozma canım