Rukiye0_ küçük bi şişeye kendim okumuştum duaları. 1 yasin, 1 fatiha, 1 felak, 1 nas, 3 ihlas suresi okuyup suya üfledim. Onu da hastane çantama, otun yanına koydum. Doktor muayene edip yatış verince anneme söyledim otu. Bi şişe ya da leğene (geniş bi kap olması daha iyi) otu koyup, lavabonun musluğundan ya da hastaneden bulabilirsiniz ılık su aldırttım. Otu içine koydum okuduğum suyu içine döktüm. 1 yudum içtim. Ot açıldıkça benim de açılmam oldu. Aralarda yudum yudum içirdi annem. Çok şükür 2 saatte 10 cm olmuştum. Önemli olan doğum biter bitmez sudan çıkarılması lazım. Ot kendini toparlayıp kapanıyor