Benim ikinci gebelik göğüs ucum hiç yok ve ilk bebekte sadece 1 ay verdim oda makineyle ve şuan ikici gebelik geçen doktor dedi ezektor dene ve onu deniyorum ve oda çok hem Acitiyor hem yara oldu kabuk tutuyor ve bir şey daha sormak istiyorum benim göğüs ucunun kenarları böyle sivirce gibi ama hiç gitmiyor ergenlikten beri çıkıyor her ikisinde acaba böyle olan varmı