Gurbetgelini Kızlar bugün 11 gün oldu Doğum yapalı sezeruan Doğum yaptım. Ama çok kötü hissediyorum kendimi tuvaletim geliyor yapamıyorum baskı hissediyorum küçük tıvaletim geliyor sonunu yaparken yine baskı hissediyorum böyle birşey yaşayan var mı
Deletedmom15257 Gurbetgelini cnm bende normal.dogum.yaptim her iki idrarımı yapınca çok acı cekiyom.rahimim düşecek gibi büyük.idrarimi yapınca cokkk agrım oluyo off
Duyguynrky Canım ben yaşamadım yaşayanı da görmedim etrafımda ama konuyu yukarı taşımış olmak için yazıyorum. Hem hayırlı olsun hem geçmiş olsun
YAkyol Insalalh degildir postunuz ustte kalsin yorum yapayimda malum kaynana konusu disindakiler pek ilgi cekmiyor 😊
Gurbetgelini Deletedmom15257 aynen canım anlatmışsın bende kaşıntı ve kabuzlıkta var ne yapmamız gerekiyor ki geçer
Deletedmom15257 Gurbetgelini hiç bilmiyorum ben yarın.dr gitcem soylicem bakalım ne dicek önemli birşeyse sana söylerim hem sen dr gitmedin mk
Deletedmom15257 Gurbetgelini kesinlikle değil yaa bende yarın gdcem hadi inşallah güzel şeyler duyarız g.olsun cnm
Deletedmom15257 Gurbetgelini gittim.birseyin yok dedi geçer dedi 😁bir hafta sonra gel dedi benim normal.dogumdu ya rahim daha tam toparlanmamis