deletedmom87894 Seserra bende oluyordu doktor ultrasonla baktı sıkıntı görmedi adet günüme yakın oluyor halen
Civcivinannesi1 Seserra Aynısı bende de olmuştu ama doktor gayet normal olduğunu yerleşme kanaması olduğunu soylemisti Progestan vermişti her ihtimale karşı ama yinede bir doktorunla gorusmende fayda var :)
Civcivinannesi1 Seserra o zaman bir şey diyemem canım benim 8.haftamda olmuştu baya telaşlanmıştım 2.ayda lekelenme olmaz gibisinden ama yerleşme kanaması olduğunu soylemisti sen yinede içini ferah tut doktorunla görüş