Buseozdemir ben hiç korona aşısı olmadım doktora sordum tetanoz aşım geldi onu yaptırcam korona da yaptırırsam arasından zaman geçmeliymiş galiba ne kadar zaman bırakayım diye en azından bi bir hafta falan geçsin dedi ben de 2 duymuştum genelde forumda vs muhtemelen tetanoz covid tetanoz covid 2 hafta arayla bu sırada ilerliycem