Fatmaaayyy Dün hastanede alttan muayene ile 2 sefer bakıldı 2 cm açılmam olduğu soyledi bugün de akinti ile beraber kahverengi damar gibi lekeler gördüm muayeneden dolayı mı Yoksa Nişan mı 🥴🤔
Birtanemm Fatmaaayyy kaç haftalıksın canım benimde dün alttan muane edildi açıklık yoktu doktor biraz fazla acıttı ztn dünde çok kasılmam vardı bende bu sabah dediğinden gördüm 2 kez kaynanama göstetdim nişan dedi 38 haftalığım ben arada bir adet olcakmış gibi karnım ve belim ağriyor sende durumlar nedir
Mujde0808 Fatmaaayyy canim benimde 4.5 defadan fazla muayene ettilwr bu sabahkinden sonra kac defa akinti geldi hem sumuksu hemde sulu hali falan ama.kahverengi. kan degildi
Fatmaaayyy Asff112 bide az yani gözle görülüyordu ama fazla aman aman değildi bilmiyorum ya meraktayım valla
Fatmaaayyy Birtanemm benimde öyle karnım ağrıyor adet olacakmışım gibi belimde ağrıyor öyle 37+3 bizde kahverengi gibiydi benimki az az dimi çok değil akintinin içinde damar damardı benimki
Birtanemm Fatmaaayyy ben ilk sabah idrarın içinde gördüm lavabonun içinden aktı gitti tedirgin oldum gittim iç çamaşırımın üstüne beysz bir bez parçası kattım 1 saat sonra tuvalete gittim kanlı sümüklü kahverengimsi şekildeydi çoktu biraz benimki kaynanam nişan dedi bende sancıları bekliyorum
Sedaakgulx Fatmaaayyy nişanı hatta doğumu tetikliyo alttan muayene sancılarını takip et artık nisanın da gelmiş çünkü
Sedaakgulx Fatmaaayyy benim bazı geceler öyle oluyo geciyo ama düzensiz ama Doğum sancısı gibi ayni. İste yalancı sancılar diyolar onlara belki onlardandir.