zhr5861 Hareketlerini hissetmediğim için doktora gittim. 19+3 teyim . Çok normal dedi doktor. Hareketleride gayet iyi zaten biraz tembel bi kızım olcak belli keyifli keyifli yatıyor biz vurunca tekmeliyor ancak 😃 benim gibi olan varsa endişelenmesin 22 ye kadar normal dedi doktorda 🥰
Sevdaelmc zhr5861 ah canım annelik işte biz 28 haftalığız halen öyleyiz maalesef baştan beri tembeldi kızım benimde elim yüreğimde oluyor bazen ama Allah’ıma emanet artık🙏🏻
Lavinia21 zhr5861 benim kızım da öyleydi. Hatta 37 haftalıkken hiç hareket etmiyor diye apar topar sezaryene alındım ve sonuç “uyuyormuş” 🤦♀️. Doğduktan sonra uyandırdılar
Elfvli zhr5861 25 . Haftadayim hala az hareket ediyor. Tek farkı tekmeyi daha sert ve artık dışarıdan da görülebilir hissediyorum. Ama sizin için biraz erken .
zhr5861 Sevdaelmc gerçekten hareket edenler rahat valla bu tembel çocuklar çok zor 😃 sağlığı yerinde olsunda napalım artık git gel uğraşıcaz
zhr5861 Sevdaelmc milletin ki kaburga kırıyormuş falan benimkide ne tarafa yatsam diye bakıyor 🤣🤣 ay gülsem mi ağlasam mı bilemedim . Hoş anneside öyle napsın 😐
Sevdaelmc zhr5861 valla ben inanırmısın dürte dürte hareket ettiriyorum genelde yok yani bizim kız baya sakin tembel inşallah doğunca da böyle olur 😂 tabi cok korkutuyor beni etmeyince hareket ama işte son 10 hafta diyorum artık 😍
nlycltk Sevdaelmc bende yarın 24 haftalık olcam benim bebişte aynı ya canınisterse kıpırdıyor resmen bazen zorla dürte dürte tepki vermesini sağlıyorum korkutuyor bebiş beni
zhr5861 Lavinia21 o nasıl şeymiş 🤔 doktorda mı uyandıramadı. Karnımdayken uyuyorsa doğuncada uyusun bi zahmet 😃 ama kesin ayağına diker geceleri beni
Lavinia21 zhr5861 yok valla en son göbeğimi sağa sola salladılar baya, neredeyse doğuracaktım 😅 ama tık yok. Şöyle bir şansım oldu,kızım doğduğundan beri aşırı uykucu 🌼 şuan 3 buçuk yaşında ama şimdiye kadar hiç uykusuz kalmadım neredeyse
zhr5861 Elfvli aslında normal olduğunu biliyorum ama taktım kafaya bikere stres yapacağıma gideyim dedim 🥰
Lavinia21 Elfvli baktı, nstde de kaldım uzun süre ama asla hareket etmedi, hatta en son hemşireler geldi göbeğimi sağa sola salladılar baktık yine tık yok. Normal değil diye hemen ameliyata aldım 🙈