Devlette düşünüyorum doğumu devlette dogum yapıp de ilk emzirmenin nasıl olduğunu anlatabilecek birileri varmi acaba hemsiremi yardım ediyor noluyor hiç bilmiyorum annem illa ben yardim ederim diyor ama ben kimsenin görmesini de istemiyorum tuhaf düşünceler icerisindeyim nasıl oluyo acaba cok mu zor yada ilk seferde süt gelmeyebilir o zaman noluyor hemsireler ne diyo ne yapılıyor 🤔