37+4 günlüğüm bugün kontrolüm vardı. Bebek çoktandır kanalda olduğu ve baskıladığı için bugün doktorum açıklığım var mı diye baktı ve 3 cm açılmış. İstersen direk yatış yapalım ya da istersen biraz bekle en azından 38’i görsek iyi olurdu dedi. Her an suyun gelebilir ve açılman hızlanabilir dedi doktorum. Ben evime gelmeyi tercih ettim ama en ufak bir bulguda ara hastaneye geçelim dedi. Oğlumun doğumunda açılmam çok hızlı ilerlemişti ve sıfır sancıya rağmen kontrole gittiğimde 6 cm açıklığım vardı. Ağrı eşiğim yüksek olduğu için sancı hisettmiyormuşum meğerse🙄 suni ile başlatılıp 2.5 saatte doğurmuştum.
Bugünkü açılma kontrolüm sonrası biraz ağrım oldu gün boyu devam eden hafif bel ağrılarım var ama bakalım açılma ağrısı mı asla bilemiyorum ikinci hamileliğim olmasına rağmen🙈 yarın sabah tekrar kontrol edecek doktorum ve açılmam ilerlemiş olursa doğuma alacak. Benim için dua edin🤲🏻🙏🏻