39+4 üm bugün hastaneye gittim doğum sancılarım başlamış ama hiç açılmam yoktu çatı muayenesi yapan ebenin allah cezasını versin yemin ederim dakikalarca kendime gelemedim acı eşiğim de öyle düşük değildir hayvan gibi daldırdı elini canımdan can gitti doktorum da oturmak yok bol bol hareket et doğurcaksın dedi inşallah açılmam olur da çektiğim bu sancılara değer kızlar gecem gündüzüm birbirine karışmış durumda uyku hakgetire çok fenayım en kısa zamanda doğurup hafiflemek istiyorum resmen koca yılı hamile bitirdim bu kadar beklemem sanıyodum ama kısmet rabbim hepimize en güzel en kolay şekilde doğurmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻