incikinannesi Herseyinhayirlisi75 Allah razı olsun canım. Test verdiğin iyi olmuş ben hiç bilmiyorum yaptırıcaktım daha yeniyeni toparlanırken tekrar gebe olduğumu öğrenince kaldı. Bişey diyemem o yüzden rabbim güzel yazılar yazsın hepimize