Gldnpkts Selam kızlar 24 haftaligim, genelde epilasyona cildim hassas olduğu için alerjim var ağdadan sonra kabarir cildim ama geri söner. Bugün agdaya gittim yine kabardı ama bu sefer kizarmaya da başladı ve hala geçmedi aciyor. Bu arada yanlışlıkla yuzustude yattım pozisyonu düzelttim hemen ama ağrı yapıyor. Bir sıkıntı olmaz değil mi🙁
Sezen07 Benim de öyle ağda yapınca her tüy yeri minik minik intihap oluyor ama alıştırmak da istiyorum doğuma yakın napcam bilmiyorum yaptırınca oturuken bile aciyor