minikkoalaam bugun saglik ocagina tetanoz asisi olmaya gittim de gitmisken sordum seker yuklemesi yapmiyolarmis. aclik sekerine falan bakiyoruz dedi. siz nerde yaptirmistiniz seker yuklemesini? 🤔🤔
Selin12- minikkoalaam ben cuma günü yapicam istanbul dayım capa da yaptiricam bu arada bana sağlık ocağında zaten şekerim kan yoluyla bakıyorlar canım
Birumuteses29 Bana doktorum yapmadı şeker yüklemesi normal şekerime değerlerime baktı gerek yok dedi 33 haftalığım henüz nstyede girmedm bidhaki kontrolümde 3 hafta sonra bizim doktor fazla rahat gibi geldi bana😟
Selin12- Birumuteses29 benimde şekerim düşük 72 açlık şekeri bir doktor gerek yok dedi kendi doktorum gizli şeker olabilir oyuzden yaptıralım dedi