219Eyll Seda_krmnli42 ben takımdan ziyede tulum aldım .küçükken tulum giydirince daha tatlı oluyo bebişler .ablasından kalan takımlarda var .kırkı çıkana kadar tulum giydiririm sonrasında takım giydirmeye de başlarım .
Sedefavc Seda_krmnli42 2tane 10lu var 5-6tane tulum var. 3-4tane de alt üst takım olanlardan var bunlar 0-3olanlar
Seda_krmnli42 Didemmmmm ewet banada öyle dyorlarda kararsız kaldım peki zıbınları nasıl yaptınız 0-3 mü 3-6 mı aldınız acaba
Asyaburcin Didemmmmm ya 5 6 tane bile bana çok geliyor onu zaten 1 ay falan zor giyer yaş catlasın 1 buçuk ay ben açıkçası 3 tane yenidoğan takımı yeterli diye düşünüyorum yaaa