Kızlar selam detaylı ultrason da doktor bebeğin sıvısı sınırda gelişimide 2 hafta önde görünüyor 24. Haftada mutlaka şeker yükleme testi yaptır dedi
Bu durumu yaşayan varmı şeker yükleme testi şart mı etrafımdakiler korkutuyor şeker yükleme testi yaptıran ve yaptırmayanlar yardımcı olabilir mi kafam çok karışık 😏