Yenianne_27 4 aylık hamileyim uyuz oldum kwellada losyon kullandım geçmedi çok korkuyorum yardım edin lütfen yakalanıp atlatan var mi
defneveannesiii Yenianne_27 yengem olmuştu hamileyken Kwellada kullanfı ama fayda etmedi ona. Eczaneden karışım yaptırdı. Rengi kahverengi ayakkabı boyası gibiydi Kıyafetlerini çıkardığında çöp poşetine koyup ağzını bağlıyordu 3 gün balkonda tutuyordu kalitesiz iç çamaşırı aldı 5 6 tane onları giyip atıyordu duş aldığında beyazlıları yüksek derecede yıkıyordu sürekli çarşafını yıkıyordu. Kesesini sabununu tarağını vs herşeyini ayırdı onları kullandıktan sonra yine poşete koyup bekletiyordu soğukta ondan sonra yıkanıyordu. Tırnaklarınızı kesin bu dönemde uzatmayın. Karışımın rengi koyu bi renk onun iç bacağında vardı her kıyafetine bulaşmasın diye eşofmanın pantolonun içine falan tayt giymişti. Sizin nerenizde acaba
yesimmasf Yenianne_27 16 yaşındayken yurtta olmustum bi tane losyon vardi doktor vermisti hergun duş alip onu kullaniyordum gecmisti mutlaka hergun duş alın yattiginiz yatagi falan hergun degistirip yüksek derecede yikatinki tekrarlamasin kiyafetlerinizi de ayni sekilde umarim çabucak geçer 😞
Damlamuratalparslan Yenianne_27 canım hemen atlatmak istiyorsan kükürt+vazelin+sülfür+katran karışımı yapıyor eczane . Doktor bana vermişti o reçeteyi tabiki . Onunla kurtulduk hemen .bebeğim için de vazelin+kükürt verdi .o da öyle atlattı inşallah tekrarlamaz Esim de metrin kullandı ise gittiği için çamur kullanamadı .çamur karışım baya ağır kokuyor çünkü .bizim çok geç teşhis edildi .yaralar oluşturdu o yüzden .doktora üçüncü gidiste uyuz teşhisi koydular .o yüzden gecc kurtulduk .iki ayda bitti inşallah
Kayasemiinn Ben 3 ay çektim ne olduğunu doktorlar da anlayamadı alerji dediler ve çaresini kendi kendimize bulabildik,ilaçlarla geçmedi sadece vazelin kükürt karışımı ile elhamdülillah atlattık,youtubedan bakın lütfen tarifine detaylı ulaşabilirsiniz
Yenianne_27 defneveannesiii benim başlarda iç bacaklarımda aşırı vardı daha sonra genital bölgemde büyük siyah sivilce gibi şeyler oldu vücudumun diğer yerleri de alerji gibi kızarıklıklar var ama çok korkuyordum gecmicek sanki
Jfmdkxkc Bende uyuz oldum😞cildiyeye gittim özel karışım yaptırdı eczaneye tüm vücuduma onu sürüyorum inşallah geçer geceleri kaşıntıdan uyuyamıyorum
Yenianne_27 Jfmdkxkc geçmiş olsun bennde bugün acile gittim bana uyuz değil diyip hap yazdi ama uyuz olduguna eminim ben geçmiyor ve git gide kaşınıyor daha fazla
defneveannesiii Yenianne_27 çok geçmiş olsun dediklerimi deneyin mutlaka çok kısa sürede kurtuldu yengem. Eşinize varsa eğer çocuğunuza bulaşmasın inşallah
Yenianne_27 Damlamuratalparslan Hamileler kullanabiliyor yani öyle mi siz hamileyken mi kullandınız ben doğum yapmadan bitsin istiyorum dün doktora gittim ısrarla uyuz değil dedi ama ben eminim uyuz aşırı kaşınıyor ve geçmiyor
Damlamuratalparslan Yenianne_27 uyuz lezyonları kendini belli ediyor zaten kırmızı noktalar haklinde .ben hamileyken olmadım doğumdan hemen sonra olmuşum bı ay sonra falan da kendini gösterdi zaten .bebeğim bı aylıkken ortaya çıktı yani .iki ay falan uğraştık dediğim gibi baya ilerlemisti bizim inanılmaz artmıştı .çok aşırı titiz bı tedavi istiyor .el yapımı ilaclari güvenle kullanabiliyor hamileler ve emzirenler .ama diğer kimyasalları yasakliyorlar tabi ki
Yenianne_27 Damlamuratalparslan Ama ben ilaç kullanmadan nasıl iyilescem bilmiyorum doktor hamilelere vermese nasıl gecicez doğumdan sonra bebeğim doğunca daha zor olucak ona da bulasicak
Damlamuratalparslan Yenianne_27 tabiki ilaç kullanicaksin işte diyorum ya el yapımı ilaclar ki zaten en sağlam ilaçlar onlar .eşim diğer ilaçlarla daha uzun sürede kurtuldu ben el yapımı kullandım en çok bende olduğu halde onunla kurtuldum korkma canım o zamana kadar atlatirsin düzenli davranirsan.sadece aşırı titiz davranmak gerekiyor mesela hergun yatak çarşaf yıkayıp ütülemek gibi
Jfmdkxkc Yenianne_27 evet 8 aylık hamileyim cildiye doktoru verdi bana eczanede özel olarak yapıldı karışım şuan karışımı kullandım 3 gün duş almadan tüm vucüduma sürdüm bugün duş aldım ilklere göre kaşıntı baya azaldı doktor demişti zaten uyuz geçsede kaşıntı sürer diye hafif kaşıntılarım var
Damlamuratalparslan Yenianne_27 reçetede yazan karışım direk olarak böyle Soufre presipitae 30 Gr Vazelin 90 Gr Huile de cade 20 Gr Lanoliin 60 Gr . 10 günluj bı tedavi ama zaten ilk üç gün üst üste kullanim yetiyor .doktora özellikle sordum sutume vucuduma zararı varmi diye .hamilelere ve emzirenlere bunu veriyoruz zaten dedi .deride kalıyor vücut emmiyor dedi .ama tabi doktora sorun içiniz rahat eder.karisin çok pis kokuyor ama başka ilaç hem kullanamiyoruz hemde zaten en etkilisi bu .