SayeMom Nursenaglbtn 15.haftamdan sonra olmuştum 1 tane bile yan etki yaşamadım 24 saatlik kol ağrısı dışında 😌
sunashn50 Nessozz 25. Haftamda biontech ilk doz oldum kolum yarım saat ağrıdı ondan sonra hiç bir yan etki olmadı valla normal gebe olmayanlar bile 2 gün kolum ağrıdı diyorlar ama bende o bile olmadı
Alya_annesi61 Nursenaglbtn bnde 17 haftada biontech ilk dozumu oldum cuma günü ise 2 doz aşımı oldum bu arada 35+4de oldum kol ağrısı ve halsizligim oldu
Passion 2 doz biontech aşımı hamilelik döneminde oldum. İkinci dozda uyku hali oldu sadece o kadar onun dışında hiç bir yan etki yaşamadım şuan 27 haftalığız ve sağlıklıyız çok şükür :)) Herkes bebeği ve kendi sağlığı için aşı olmalı