Merhaba,
Hamileliğimde 9. Haftanın içindeyim. Öğrendiğimde 5 haftalıktı. Bu arada 3 kez doktora gittim. 2 hafta sonra yeniden gideceğim ikili test yapılacak büyük ihtimalle. Bu sıklık normal mi ? çok şükür bir problem de olmadı bugüne kadar muayenelerde.Herkesten duyduğum genelde ayda 1 olurmuş. Böyle 2 haftada 1 kontrole çağırılan var mı en azından ilk zamanlarda