Hulyaaa08 haftamizdayiz bebeğim makat geliş, eğer dönmezse ilk gebelik olduğu için sezaryen doğum olacak. Doktorum 38 e kadar bekleyeceğiz ama dönmesi düşük ihtimal diyor. Tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi normal doğum şansımız çok düşük sanırım
Esrasena Hulyaaa08 Daha erken bence,benimde 36. Haftada dönmüştü.Hissedersiniz zaten baya harekrt tekme oluyor ☺️
mathildaa Hulyaaa08 32 haftada bizimki bas asagi pozisyonundaydi, dr bu böyle kalacagi anlamına gelmez ters dönebilir dedi 😁 yani daha erken net pozisyon almasi için. Eger dönmezse YouTube da videolar varmış bebek dönsün diye onları denersin
Sevgiylm34 Hulyaaa08 maalesef dönmüyor bende 38 haftalık hAmileyim doktorum dönmez dedi o yüzden cuma günü sezeryan olacağım
Hulyaaa08 Kumru_ Bunları okumak çok iyi hissettirdi 😊🙏bilmiyorum doktorum umutlandırmak istemedi herhalde
Hulyaaa08 mathildaa inşallah artık daha umutluyum😊 o videoları izledim denemek istiyorum yine de doktora sorup son çare deneyeceğim teşekkür ederim
Hulyaaa08 Sevgiylm34 Sağlıkla gelsin, çabucak toparlar bebeğinize ilgilenecek gücü bulursunuz inşallah. Ben de sezaryenle dünyaya gelmişim kaçış yoksa kabulleneceğiz