00ayae96 Benim ilk 7 i gün gelmedi sütüm ememedi de ucu yok diye pompayı aldım yanliz başıma odada çalıştırdım baya şişmişti göğüslerim ucuda olmayinca tutamamisti kızım da 1 saat uğraştım 1 saatte sadece 2 mama kaşığı süt geldi canım çok yandı ama değerdi ve ondan bı kaç gün sonra kızım tutmaya başladı tabi bu arada emzirme danışmanım enjektör vermişti pratik yap göğüs ucun çıksın diye daha sonra da silikon uc almak için ecz danışmıştım myceyin gogus kalkanını vermis işe yaramaz diyordum ama 26 günlük kızım halen göğüs ucumu emiyo ağrı oluyo ama çatlak vs falan olmadı çok şükür nemli bıraktığı için midir falan bilmiyorum ama işime yaradı hemde silikon aparatı göğüs ucumu belirginlestirdi