aleladebirmom 30+1iz 68 le hamile kaldım 73 kiloyum sadece göbeğimden almışım çok şükür ödemim de olmadı. Sizde durumlar nasıl aşırı kilo alan ya da alamayanlar var mı?
sunashn50 aleladebirmom 31+3 üz 49 la hamile kaldım 67 kiloyum ellerim ve ayaklarım biraz şişti uyuşukluk var parmaklarımı bazen bükemiyorum bile😂
Nonamirce aleladebirmom son aylarda ödemim olmuştu. İlkinde 15 ikinci de 20 kilo aldım. Yapım gereği çabuk verebiliyorum ben
gldn065807 aleladebirmom 19 haftadayim 58.6 kaldım 56 dusmustum dün ağalık ocağında 57 kilo çıktım yani verdiğimi bile almamışım şükür bebiste sıkıntı yok problem değil
aleladebirmom sunashn50 yürüyüş yapıyor musun çok faydası oluyormuş ödeme de 🤗 bol su iç daha çok kilo alacağımız günler geliyor 😅
Deletedmom16362 25+6 yim. 55 ile hamile kaldım 62.5 kiloyum şu an. Geçen günlerde 63 geliyordum şişkinlik olmuş galiba.
sunashn50 aleladebirmom evden çıkmıyorum valla çıksam bile dayanamıyorum nefesssiz kalıyorum ayaklarımın altı inanılmaz derecede ağrıyor suyu de pek içen biri değilimdir ama denicem inşallah 😂
Happy_001 aleladebirmom benım de oyle 5 kılo aldım ama gorunurde yok benım de sukur odem im yok 34 haftalık
rengarenkduduv aleladebirmom 26+5 haftalık hamileyim. 66 ile hamile kaldım şu an 69.8 kiloyum. Ve son 2 aydır hiç kilo almadım. Ödemim de yok çok şükür. Ama az tuzlu yemeğe, karbonhidrat yememeye çok dikkat ediyorum belki de ondandır.
Ozlem0625 Deletedmom16362 ben biraz pandemiden dolayi kilolu hamile kaldim 69 kiloyla kaldim suan 77 kilo olmusum (69 u ilk gordugumde sok olmusum zaten ) bebis icin de bol bol meyve muz ozellikle de yiyorum gunde muhakak bi tane onun disinda hic birseye dikkat etmedim ne yiyorsam yemege devam ettim kendimi kasmadim kilo alirim diye korkmadim zaten almistim bayagi
Aysenuray aleladebirmom canım ben hiç kilo almadım hamileliğimde doğum yapalı 5 gün oluyo bakalım ne olcak