Hayalveannesi Neden ismi hayal ? 7 yıl sevgililik yaşadığım her gün gözlerine baktığımda tekrar tekrar aşık olduğum adamla evlenince, e haliyle ismi de hayal ❤️oldu 😊 planlı bir sezaryendi bugün İçin gün verilmişti , zaten heyecandan uyuyamayan küçük bir anne bırakmışlardı tarih verildikten sonra 🤭 sabah saat 7.30 da eşimi uyandırmak istedim , hadi dedim kalk bebeğimiz geliyor , gözlerini açtı direk ve yüzünde dünyanın 8.harikası olan gülümsemeyle hadi gidelim dedi 😊 e ama tabi ameliyat saati 10 du sonra eşimi tekrar uyuttum çünkü daha hazır değildim uyandırsaydım hazırlanamazdım 😂 Bebeğimin sabah saatlerinde hiç hareketlerini hissetmezdim bu sabah öyle bir kıpırdıyordu ki sanki anlamıştı benim minik kızım .. hastaneye gelir gelmez hemen ameliyata alındım duygusallık gibi hiç birşey ne kendim yaşamak istedim ne eşime nede anneme ve kayınvalideme , ameliyat kapısından girerken mucuk mucuk yaptım sarılmak isteyeni yittim hadi gidiyorum dedim 😂 sipinal sezaryen olacaktım (hiç bir şekilde ağrı acı hissetmiyorsunuz o iğne vurulurken,kan alınırken bile daha fazla acıyordur) iğne vuruldu sedyeye yatırdılar ama maalesef ki sipinal bende tutmadı 😒 ne çok istemiştim o ağlama sesini duymayı hemen kucağıma almayı , kokusunu koklamayı , hatta selfie bile çekinmeyi 😒 genele döndü ameliyat 😔 9.45 de bebeğim dünyaya gelmiş malesef ki ben hala göremedim meleğimi sadece resimler var ameliyat sırasında orda çekenler ve eşimin elini sıkarken bir video ☺️ Şuan küvezde iki narkoz aldığı İçin biraz yorgun düşmüş minik bebeğim , onu görmek için çok çabalıyordum kaç kez kalkmaya yürümeye gayret ettim ama maalesef şu saate kadar yapamayıp en sonunda kalktım ve eşimle indim aşağıya , gelin görün ki göstermediler 😞😞 çok yoğunluk var denildi , şimdi sabırsızlıkla bebeğimi almayı bekliyorum sizden isteğim küçük bir duanız ❣️❣️
Prensess_annesi Hayalveannesi rabbim İnan önce kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bende yarın gircem inşallah sezeryana sadece bu yüzden küvezde değil mi ne kadar sürermiş birde kaç haftalıktı
svmeybgl Hayalveannesi inşallah tez vakitte kucağına alır doya doya sarılırsınız ❤️💞 bahtı güzel olsun hep mutlu olun