Bugün 14haftalığız doktor kontrolümüz vardı aynı hastane de Farklı doktora göründük 12hafta da ilk bakan doktor kıza benziyor dedi ama daha kesin değil demişti bugün 14haftalık diğer bi doktor a gittik daha iyi bir doktor denildiği için bu da kemik yapısı erkeğe benziyor iri bir bebek sanki birde pipişkosunun çıkıntısı var gibi ama açmıyor tam kapatmış dedi 🙄🙄 ama sen yine de kimseye henüz sööleme 3lü testini yaptırdığın zaman geldiğinde bakarız ozaman daha net olur dedi 🤔🤔 şimdi bu durumda biz daha bir merak ettik kız mo erkek mi diye 🤗🤗🤗 tabi en başta sağlıklı sıhhatli Hayırlı evlat olsun da gerisi pek de mühim değil 🙏🙏 siz de durumlar nedir kızlar cinsiyet kaçıncı haftanız da netleşti 🤰🤰🤰