sunashn50 tugce_avci68 2 li test yaptırdım 3. Gerek kalmadığını söyledi doktorum bence bi sakıncası yok yaptırın derim
Lulikli tugce_avci68 ben ikiliyi yaptrdım 3e gerek görülmedi. Ama doktorum istemezsen yaptırmak zorunda değilsin ikiliyi de demişti
Serpil-Harun21 tugce_avci68 gerek olmaması mümkünmü her nekadar bir sorun olsa bile bebeğinden vazgeçmeyecek olsan bile aktarmağı kan vereceksin bir İsrafil hesaplama olacak için rahat ercek riskim varmı yokmu öğrencekain