Ben ılk oglumu seseryam dogum yaptm sutum hemen geldi. Ama sonraları sütüm yetersız geldı mama verdm doktorum o kadar bıberon kullanma emmez dedı ben de sırıngayla vermeye kıyamadım kucuk dıe bebegm 4 ay anca anne sutu aldı 🤦♀️sonra sagarak falanda verdm ama emmedıgı ıcın sutum erkn kesildi