35SD28 Kızlar siz hangi hastenede ne kadara yaptırdınız ve memnun kaldınız mı? Bilgi verirseniz sevinirim 🧚😇
aleladebirmom 35SD28 etlik zübeydede yaptırdım çok kısa sürdü hiç memnun kalmadım ama kendi doktorum ultrasonda her şeye bakmışlar çok güzel dedi. Sonuçlarım da iyiydi şükür.
35SD28 Sultan_20 hayırlısıyla. Şehir hastanesinde randevum ama doktorum jinekoloji bölümüne geçmiş son doktordan sonra eşim hastaneye sinir oldu.
Bktbll Burcu-112 ben gittim cok Guvenilir wn iyi usg cihazi onda oldugunu duyduk gebeligim cok stresli gecmisti hastane bebegimin kafa buyuklugubun sinirda oldugunu soyledi saolsun ali hoca o kadar detayli anlattiki herseyini icimi rahatlatti oglum dogdu allaha sukur hic bir problem yoktu cok tavsiye ederim
MommyTeacherandHappy Burcu-112 Ali hocaya yaptırdım ben de.İşinin ehli, her şeyi püf dikkat inceleyen-açıklayan, aklınızdaki sorulara netlikle cevap veren biri kesinlikle tavsiye ederim bir sürü ultrason fotoğrafı, video veriyor whatsapptan da paylaşıyor aynı zamanda.
35SD28 aleladebirmom maşallah. Ben covit geçirdim hafiften olsa .. ayrıntı da iyi bir doktor olsun istiyorum. Yoksa şehir hastanesinde randevum var
Sultan_20 35SD28 biz Doğum paketi almıştık zaten koru hastanesinden canım aydan hanıma ayrıntılı ultrason için gideceğim bakalım
2505 35SD28 4.5 yıl önce Ali ipeke gitmiştim şimdi yeniden hamileyim tekrar ona gitmeyi düşünüyorum fiyatları ne durumda bilen varmı o zaman 250 liraydı 😂
HellBoyy Ben anatolia özele gitmiştim 500 verdim memnun kaldım cd ye çekiyolar wideoları fotoğrafları falan