Kizlar boyle post acicagim aklima gelmezdi suan20 haftaligiz kasiklarim sertlesiyodu tas gibi oluyodu dra geldim simdi erken dogum riskin var dedi yarin dogum yapicagim hastaneye gidicem detayli ultrasondan bakicaklar cok korkuyorum cok erken en cok korktugum basima geliyo nolur dua edin suan serum takildi bitmesini bekliyoruz dua edin yatis vermesinler doktor yatis verirler dedi bebegim erken gelirse hayata tutunamaz daha cok kucuk😔😭😭