gizzzy35 Aysununannesi00 Ayyy kime ne ben anlamadım? İsteyen istediği şekilde doğurur. Bende sezeryan olacağım kısmetse mesela. Boşverin takmayın bile.
Suzanne Aysununannesi00 dün eşim söyledi şok edici bir şey duymuş sezaryenle doğum yapan yarım insandır diye duyduğum an şok oldum dedim inşallah sen inanmıyorsundur buna.. gerçekten hayret verici. Çevremde normal doğumdan korkup sezaryen olmak isteyenler var banane ki herkesin kendi vücudu. Ben normal istiyorum ama olmazsa, bebek kilosu fazla, dönmezse nolacak kafayı hiçte takmıyorum. Kayınvalidem 3 çocuğunuda normal doğurduğundan bana da ay normal doğur falan diyor bende diyorum ki şartlar ne gösterirse o.
Nonamirce Aysununannesi00 🙉 böyle yapın onlara elden başka bir şey gelmez. Ben üçüncüye hamileyim bu sefer normal dene belki olur diyorlar 🤦♀️
Aysununannesi00 gizzzy35 boş bir ön yargı sanki kendileri normal doğuruck diye bizde normal doğurmak zorundaymış gibi muammele yapıyorlar az önce bir bayan arkdşmz post açmış sorulan soruyla yazılanların alakası yok sırf yargılamak için yazmışlar
Aysununannesi00 Suzanne gerçektn boş insan çok sinirleniyorum böyle şeylere bir zorunlulk varmış gibi
Melike3535 Suzanne ozaman her ameliyat olan insan yarım insan oluyo vallq benim yaptığım işi çoğu kadin eminim ki yapmiyodur perde takmaya üşenen kadınlar var 2. Sezeryanim olcak 36 haftaligim her işimi kendim yaptım bugüne kadar yarım insansam tam olsam neler yaparm demekki🤷♀️ bugüne kadar eşime şunu kaldır şunu ittir demiş insan değilim
Calisananne25 Suzanne cahillikten başka bir şey değil der susarım. Hangi devirdeyiz ya insanlar kendini geliştiremedi gitti. Bıktım şu cahil insanlardan 🤦🏼♀️ üzerinde bile durmayın bu konunun.
mcansu Suzanne hayır bide senin elinde olan bir şey de değil ki bebeğim 35. haftada 2950 grdı eğer 38de doğum olmazsa ve kilosu artmaya devam ederse sezeryan olabilir dedi doktor duruma göre pozisyonu normal doğuma uygun halbuki ama tombik. Son anda normal doğum olarak başlayıp Allah korusun sıkıntı yaşayıp sezeryana alınanlar bile var. Sen seçmesen de olabilir bu hoş sezeryan kendi seçimin de olabilir kime ne işte eski kafa.
gizzzy35 Aysununannesi00 Az önce denk geldim o yazıya. Zor tuttum kendimi. Boş insanlar bunlar gerçekten.
Aysununannesi00 gizzzy35 herkesin kendi tercihi sonuçta eğer bir bilgin yoksa yazmazsn es geçersin bunlr burnunu sokmadan rahat edemiyor
Elifinannesii_ Banada kaynanam normal doğur diyor şuan bebeğim ters duruyor napayım Allah aşkına dedim. Bu şartta bebek mi doğar .Benim zamanında anneannem tabiii eski zamanlar bebeği tersmiş normal doğurmaya çalışmış ölümden dönmüş . Doktor ne derse o yani anlamıyorum bu insanları. Ha gönlümden tabiki normal olsun isterim ama olmayadabilir oda bi doğum şekli sonuçta . Bazı anneler de isteğe bağlı Sezeryan oluyor hepsine saygı duymak lazım 🙏🏻 Milletin bi ona karışmadığı kalmıştı
Fasulyeninannesi1 Eskiden sezaryen yokmus, kordonu dolanan ölürmüş, ne bileyim ters gelen doğamazmis vsvs. Böyle olmasi daha mi iyiymis yani yarim insan denmesi bence cok sacma, amac cocugun ve annenin sagligini korumak.
Nonamirce Fasulyeninannesi1 bence sezaryenle doğum yapanlar eskilerin getirdiğinin yarısını dünyaya getirdiği için öyle bir söylenti çıkarılmış olabilir 🤷♀️
okwestt Aysununannesi00 banada başından beri kaynanam normal doğurmam için bastırıyor eşimde normal istiyor ama eşimin normal istemesinin sebebi ben bekarlığımdan beri iltihap akıntıma vs bi çözüm bulamadım artık bıkmış durumdayım oda araştırmış normal doğumda bebekten sonra içinde ne var ne yok çıkıyor için temizleniyor diye okumuş ve bilmediğimiz bi hastalık falan varsa gitsin diye güzel bi dikle açıkladı ama diretmiyor kaynanam konusu geçince hala normal olsun diyor bugünden sonra karar aldım berde okursa olsun yanında kim olursa olsun zerre umrumda değil normal olsun dediği an sen istersen tekrar bi tane daha yap normal doğur ama ben hakkıma hangisi hayırlısıyla onu olucam diycem bakalım birdaha diyecek mi bana normal doğur diye
Elifinannesii_ okwestt Banada kaynanam normal yap diyip duruyor ha tamam benimde gönlümden normal geçiyor ama olmayadabilir yani bebeğim ters duruyor şuan bu şartta nasıl doğururum ne diretiyorsun sanki senin sözünle değişecek hersey cahil cahil konuşuyorlar ya
Edadadada okwestt Canim iki norml doğum yaptım akıntım bitmedi benim açıkçası. Üçüncü hamileliğim belim de çok sorun var sezeryan olcam doktorum norml doğum izni vermedi bana.
Fasulyeninannesi1 Nonamirce nasil yarisini 🤔 sayi olarak mi? Zannetmiyorum aksine sezaryenin kullanimi ile anne cocuk olumleri azalmistir muhakkak.
Sibel_l3 Aysununannesi00 sonuca bakmıyor kimse iki türlü de sağlıklı bisekilde kucağına almayı düşünmek lazım, millet ne çok biliyor konuşuyor öyle ya herkesin başında var demek böyle insanlar 😂🙂
Aysununannesi00 Sibel_l3 aynen öyle valla yargılamak ne kdr basit ben sezeryan istiyorm diye sende sezeryan isticeksn diye birşey yok sanki acısını kendileri çekicekler öyle bir konuşuyolar ki sezeryanın riski var normal doğumn yokmuş gibi konuşuyorlar
Nonamirce Fasulyeninannesi1 evet sayı olarak eskiden 7-8 doğum yapanlar ve sezaryenle bu sayı 3-4 olanlar