Merhaba hanımlar.
Ben ve eşim bebek istiyoruz ve deniyoruz,ben zayıflama amacıyla ve aynı zamanda sağlıklı olduğu için sabah aç karna ılık suya sirke ve bal koyup içiyorum.Malum sirke biraz güçlü bir gıda. Hamile kalmaya engel bir durum oluşturur mu acaba tüketmem? Bilen varsa yazabilir mi