Merhaba herkese 💕 20+6 haftalık hamileyim. Evliliğimin başından beri zaten süregelen enfeksiyon problemim vardı hamilelik sürecimde de peşimi bi türlü bırakmadı sağolsun birkaç kez kültür testlerimde üreme de görüldü. Dün tetenoz alışı oldum sağlık ocağında rutin kan ve idrar testi de verdim. Bugün doktoruma gittim enfeksiyon çıkmış yine dedi kültür istedi verdim. Ama guatr değerim de yükselmiş en son 2.27 den 2.51 e çıkmış günlük ilaç kullanıyorum onun için 25 mg şimdi Cumartesi pazar 50 mg al dedi. Ama yemek konusunda şunu ye bunu yeme gibi şeyler söylemedi. Hamileliğin başında 61.5 kilo ile başladım şuan 69 kiloyum. 7.5 kilo aldım. Bebeğim 453 gram gerisi bana ait 😂😂 ayrıca bi yandan da bebeğimin başında 18 haftalıkken 2 adet kist çıkmıştı şimdi biri gitmiş biri de küçülmeye başlamış. Haftaya renkli ultrasonum var perinataloji de. Bakalım sonuç ne çıkacak inşallah bişe çıkmaz. Enfeksiyon Guatr Kist Fazladan alınan kilolar yani sizin anlayacağınız şaşırmış durumdayım var mı aynı durumda olan 🙄