12mommy hanımlar sizdede bu haftalarda sol kasiklda basinc hissi burun tikanikligi istahda açılma halsizlik oluyormu 🙂
deletedmom87894 12mommy bende bugün 13 oldum aksine iştahım kapandı normalde çok açıktı kasık ağrımda olmadı
ozgyldz birtek iştah açılması hariç diğerleri mevcut çok şükür mide yanması mide ağrısı baş ağrısı yürüyen ölü gibi 😂
12mommy ozgyldz of evet bas agrisi ve mide yanması bak mide yanması icin taze nane yaprağı al pazardan sürahinde beklet iç gün boyu emin ol faydası oluyor doktor demişti
Merveminho 13 haftadayım bulantı mide yanmam hala devam ediyor koku hele üst seviyede kendi mutfağım bile kokuyor ne zaman düzeleceğim
12mommy Merveminho aaa benim cok şükür 10. haftadadan beri kusmam ve koku hassiyetim yok darısı senin başına insalalh
ozgyldz 12mommy aa bilmşyordum çok teşekkür ederim canım Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza aldırsın
12mommy gizzzy35 öyle dusunmeyin asla herkesin hamileliği farklıdır ne güzel siz böyle zorlayıcı bir gebelik geçirmiyorsunuz demekki 🧚🏼♀️masallah diyin
Minigin_annesi0 gizzzy35 herkeste bir olacak değil canım benimde ağrılarım olmuyo çok yorulursam oluyo sadece herkesin bir değil🥰
Asfgghjjcansu12 nuriyedemir aynen geceleri de panik atak gibi birşey tutuyor nefes alamıyor gibi oluyorum
Minigin_annesi0 12mommy 13+6 yız iştahım bir haftadır açılmış durumda tartıya çıkmak istemiyorum 😂😂😂 halsizliğim oluyo ara sıra kasık ağrılarımda iş yaparsam ayakta durursam oluyo. Burnum gece çok tıkanıyo 😤
12mommy Minigin_annesi0 gece bende öyleyim ama o burun bantları cok şükür fayda etti bana bir kullan derim canım
Minigin_annesi0 2tospikannesii 😂😂 keşke açılmasa ama bir hafta öncesine kadar da tiksinmekten yiyemiyorum 😂 gece çikolatalı ekmek yedim uyudum 🙊🤪
OzlmMmmm Geçen hafta benim de kasık ağrılarım oldu 13 haftalıktım. Gündüz uykusu uyuyacak kadar halsizlik oluyor.