Ayse476 Rabbim şifa versin sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Benim çok şükür başından beri hiçbir sıkıntım olmadı mide bulantısı bile çekmedim hiç çok şükür bir hafta önce gördük bebeği her şey yolunda ama 2 gündür bel ağrım var sordum biraz çevreme de rahim genişlediği içindir diyor herkes.🌸