Merhabalar Anneler ve Anne adayları, ben bebek sahibi olmak istiyorum. Adet sürecim bugün tam 7 gün gecikti sürekli uyuyorum bir iş yapmaya kalksam sürekli yoruluyorum sık sık idrara cıkıyorum ve akıntım oluyor 3 gün önce test yaptım negatif cıktı bebek kendisini göstermiyor olabilirmiş bununla da sitresede giriyorum tabi napmam gerekiyor sizce hamilemiyimdir 🙂