minikkoalammm Hey Allah’im ya cildirmamak elde degil şu zihniyetten nefret ediyorum bende istekli sezeryan yapicamktim doktoruma sordugumda 39a kadar.bekliyorum dedi. Ama bir skmti cikarsa acilde alabilirim dedi. Suandada 37+6 haftaligim bebek bir hafta ilerde ultrasonda henuz gun vermedi amwlyat icin yarin kontrole gidicemm bebekte ters bu arada zorunlu sezeryanda ayni zamanda.Bir ara normal dogum pozisyoundaydi ama ben yinede sezeryN.istemistim doktorumdan tabiki once normal doğum dusunur musun diye sordu asla.istemiyorum dedim cunku asiri korkuyorum. Benim psikolojim onemli burda. Sezeryanida genel anestesi ile istiyorum. Cunku belden altindan uuyuşmaktanda canli bir sekilde amelyata girmektende korkuyorum. 3 sene once bel fitigindan amelyat oldum ve sezeryandada basima ne gelecegini biliyorum nasil aci cekecegimide biliyorum hepsini goze almisim ki sezeryan istiyorum yani Arti normal doguracagimizin da garantisi yok ustune o kadar sanciyi cekipte sezeryana gitmekte var. Cevremde herkes normali savunup duruyor cildiriyorum abi ya. Ben hic diyo muyum sen neden normal yaptin diye. Ben belinden amelyatli bir insanim neden kendimi zorliiyim ki neden psikolojimi zorliyim bunu kimse anlamiyor normal dogurunca madalya mi takicak bu normali savunanlar anlamiyorum.Size ne yani isteyen normal dogursun isteyen sezeryan dogursun herkesin acisi kendine sanki sezeryanlilarin acisini normal dogurNlar cekiyomuş gibi normal dogursana iki gunde kalkarsin ayaaga diye bi laf belirlemişler gidiyolar. Normal dogurup 20 dikisi olup 1 ay oturamayani da gordum sezeryan olup 3. gunde evinin isinj yapanida gordum yani. Herkesin kendi vucudu ister sezeryan olur ister bagira bagira dogurur 😡😡😡😡 Cinlerim tepeme geldi kim nasil istiyosa oyle dogurur.